Basit öğe kaydını göster

YazarSarı, İbrahim
Veri Giriş Tarihi2016-04-26T15:44:27Z
Veri Onay Tarihi2016-04-26T15:44:27Z
Yayın Tarihi2006-12
Künye BilgisiSarı, İbrahim. (2006). Akademik tarih ve tarih öğretiminde sözlü tarihin yeri ve önemi. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 3, s. 109-128.tr_TR
ISSN1301-370X
Handle Bağlantısıhttp://dokuman.tsadergisi.org/dergiler_pdf/2006/2006-Aralik/2.pdf
Handle Bağlantısıhttp://docplayer.biz.tr/274403-Akademik-tarih-ve-tarih-ogretiminde-sozlu-tarihin-yeri-ve-onemi.html
Handle Bağlantısıhttp://hdl.handle.net/20.500.11834/414
ÖzetBu çalışmada sözlü tarih yönteminin tanımı, akademik tarih ile sözlü tarih arasındaki ilişkinin gelişim süreci, sözlü tarihin tarih öğretimi alanında nasıl kullanılacağı ve öğrencilere kazandırdığı beceriler üzerinde durulacaktır.tr_TR
ÖzetThe description of oral history, the process of the relation between oral history and academic history, how to use oral history in teaching history and the skills that the students gain from it will be focused on in this study.tr_TR
Dilturtr_TR
Erişiminfo:eu-repo/semantics/embargoedAccesstr_TR
Anahtar KelimelerTarih Öğretimitr_TR
Anahtar KelimelerSözlü Tarihtr_TR
Anahtar KelimelerÖğrenci Becerileritr_TR
Anahtar KelimelerHistory Teachingtr_TR
Anahtar KelimelerOral Historytr_TR
Anahtar KelimelerStudens Abilitytr_TR
BaşlıkAkademik tarih ve tarih öğretiminde sözlü tarihin yeri ve önemitr_TR
Yayın TürüMakaletr_TR
Dergi AdıTürkiye Sosyal Araştırmalar Dergisitr_TR
Sayı3tr_TR
Başlangıç Sayfası109tr_TR
Bitiş Sayfası128tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster