• Giriş
    Öğe Göster 
    •   BİSAV e-arşiv Ana Sayfası
    • Sözlü Tarih Araştırmaları Veri Tabanı
    • Makale
    • Öğe Göster
    •   BİSAV e-arşiv Ana Sayfası
    • Sözlü Tarih Araştırmaları Veri Tabanı
    • Makale
    • Öğe Göster
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Türkiye’de eğitime özgü çalışmalarda sözlü tarih yönteminin yeri üzerine bir deneme

    Thumbnail
    Tarih
    2012
    Yazar
    Sağlam, Mehmet
    Metadata
    Tüm öğe kaydını göster
    Künye
    Sağlam, Mehmet. (2012). Türkiye’de eğitime özgü çalışmalarda sözlü tarih yönteminin yeri üzerine bir deneme. Batman Üniversitesi Yaşam Bilimleri Dergisi, 1, 1, s. 817-826.
    Özet
    Bu çalışma, Türkiye’de sözlü tarih yöntemiyle eğitim ile ilgili yapılmış olan çalışmalar üzerine bir deneme niteliğindedir. Böylece bu çalışmayla; sözlü tarih yöntemi, bu yöntemle eğitim üzerine yapılmış olan çalışmalar, bu çalışmalardaki bazı örnek anlatılar ve bu yöntemin eğitime özgü çalışmalara olan katkısı ortaya konulmaya çalışılmaktadır.
     
    This study is a sort of try on studies about education done by making use of oral history methodology in Turkey. With this study, oral history methodology, studies performed on education with this methodology, examples of the narratives in these studies and the contribution of it to the studies on education
     
    Bağlantı
    http://www.yasambilimleridergisi.com/makale/pdf/1356289054.pdf
    http://hdl.handle.net/20.500.11834/178
    Koleksiyon
    • Makale [116]

    DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
    İletişim | Geri Bildirim
    Theme by 
    @mire NV
     

     


    Göz at

    Tüm BİSAV e-arşivBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreHazırlayan/DestekleyenBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreHazırlayan/Destekleyen

    Hesabım

    GirişKayıt

    DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
    İletişim | Geri Bildirim
    Theme by 
    @mire NV